 |
Gildia Dimir Gildia poświęcona szeroko pojętej fantastyce i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Ktore miejsce zajmie ten deck? |
1-2 |
|
50% |
[ 3 ] |
3-4 |
|
33% |
[ 2 ] |
5-8 |
|
16% |
[ 1 ] |
9+ |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 6 |
|
Autor |
Wiadomość |
Anhellius
Total master
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: From the Dark of the Stars shining over Emerald Island
|
Wysłany: Wto 15:55, 13 Cze 2006 Temat postu: Dimir - Standard - przewijarka |
|
|
Co myslicie o tej talii, turniej w czwartek o 18.00 wiec prosze o szybkie komenty...
Lands: (24)
4 Duskmantle, House of Shadow
11 Island
9 Swamp
Creatures: (3)
3 Dimir Infiltrator
Others: (33)
4 Last Gasp
4 Hideous Laughter
4 Mana Leak
4 Muddle the Mixture
4 Hinder
3 Glimpse the Unthinkable
1 Traumatize
1 Diabolic Tutor
1 Telling Time
2 Peer Through Depths
1 Brainspoil
1 Icy Manipulator
3 Clutch of the Undercity
Sideboard: (15)
2 Perplex
1 Rewind
1 Reminisce
1 Szadek, Lord of Secrets
1 Shadow of Doubt
1 Circu, Dimir Lobotomist
1 Seal of Doom
1 Hex
4 Drift of Phantasms
1 Exhaustion
1 Clutch of the Undercity
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anhellius dnia Wto 17:44, 20 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Anhellius
Total master
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: From the Dark of the Stars shining over Emerald Island
|
Wysłany: Wto 16:10, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Sorry, ze zasmiecam, ale sprawa jest pilna, potem przesune ten temat do tego swojego decku...
Teraz troche wyjasnien...
Zacznijmy od landow, czyli mana base:
Mam Dimir Aqueducty, ale one sa lipne, bo spowalniaja decka tak na dobra sprawe o co najmniej jedna ture, tak samo Dimir Signet, te moga przyspieszyc, ale wtedy na jedna ture pozostaje odkryty i nie moge kontrowac, wiec tez z tego zrezygnowalem. Moze wziac 2 mniej Duskmantle a zamiast tego po jeszcze jednym Islandzie i Swampie.
Deck i kontrowersje z nim zwiazane:
4 Last Gasp
4 Hideous Laughter - proste, na napor decki do niszczenia kritow i po kolei i masowo
4 Mana Leak
4 Muddle the Mixture
4 Hinder - kontry, wiadomo po co do blokowania rozwoju oponenta + Muddle transmute po Glipsa...
3 Dimir Infiltrator - rzadko ich wystawiam, tez tylko na napory + transmute po Glimpsa
3 Glimpse the Unthinkable
1 Traumatize - bez komentarza, tym przewijajac wygrywamy
1 Diabolic Tutor
1 Telling Time
2 Peer Through Depths - do wyciagania roznych rzeczy z reguly Traumy, ale niekoniecznie...
1 Icy Manipulator
3 Clutch of the Undercity - do zwiekszenia kontroli + Clutche maja transmute po Tutor albo Laughter
1 Brainspoil - to jest wlasnie kontrowersja, niszczy krite za 5 many, ale tez ma transmuta po Traume, zobaczymy... odwazywlem sie na eksperyment
Side:
2 Perplex
1 Rewind - kontry nigdy za wiele
1 Reminisce
1 Szadek, Lord of Secrets
1 Shadow of Doubt
1 Circu, Dimir Lobotomist - na mirror deck + troche innych zastosowan
1 Seal of Doom
1 Hex
4 Drift of Phantasms
1 Exhaustion
1 Clutch of the Undercity - na napory i inne brzydkie borosy, bo tego sie boje najbardziej...
Oczywiscie deck jest T2 (standard) komentowac i radzic prosze
Ja glosowalem na 5-8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Corristo
Zło
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:57, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ja bym wsadził Circu do maina, obojętne za co, jest to taki wypasiony koleś że chyba tylko za traume albo glimpsa by sie nie opłacało, za kazda inna karte jak najbardziej, wytypowal bym jednak clutch, drogi, transmute cienki (chyba tylko po tutora, i potem znowu tutorem szukac to troche duzo roboty).
No... a głosuje na 1-2 bo w koncu trza wierzyć w Brata :]
GL HF!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anhellius
Total master
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: From the Dark of the Stars shining over Emerald Island
|
Wysłany: Wto 17:17, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dostosowuje sie do zalecen, Circu jest uniwersalny... Clutch wylatuje do side, aczkolwiek mozna nim transmutowac jeszcze po ice, laughera, ale to rzadko spotykane... Wow, ludzie dzieki, ze wierzycie w takiego nooba jak ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ender
Nadworny błazen
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Wto 19:15, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Wsadziłbym na twoim miejscu 2 dimir aqueducty na późniejsza grę - w moemncie, gdy masz juz 3 landy na stole możesz je wsadzić i wtedy sa niezłym przyspieszeniem, wczesniej rzeczywiście jest z nimi ciężko Poza tym.... glimpse i trauma to trochę mało na przewinięcię - całej biblioteki oppowi na pewno nie wywalisz tak łatwo. Przydałoby się Haunting Echoes. Wsadziłbym Circu i Szad(e)ka za Peer through depths - jak Ci podejdzie dobra kontra to urzymasz się do wsytawienia Włądcy Sekretów ( ) i utryzmasz go na stole - a on skońćzy w max 4 tury, zaś Circu moze bardoz utrudnić grę oppowi (np. wyrzucenie i zablokowanie takich kart jak psychatog, tooth and nail czy inne wygrywające w danym decku - potrzeba tlyko lekkiego farta ), zaś peer through depths ma pewną wade moim zdaniem - jesli by Ci podchodziły 3 glimpsy to 1 bierzesz do łapy a 2 idą na spód i ciężko będzie, jest spore ryzyko. Reszta fajna...
Ale co ja się tam znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Corristo
Zło
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:38, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ender napisał: |
Wsadziłbym na twoim miejscu 2 dimir aqueducty na późniejsza grę - w moemncie, gdy masz juz 3 landy na stole możesz je wsadzić i wtedy sa niezłym przyspieszeniem, wczesniej rzeczywiście jest z nimi ciężko  |
nie wiem jak to może cokolwiek przyspieszyć... IMO to co napisałeś jest głupotą ponieważ ten land W OGÓLE NIE PRZYSPIESZA rozgrywki. Ja powiem tyle na temat tych landów: nie są znowu takie złe, ale z innej przyczyny.. one spowalniaja troche ale jak mamy dwa landy na ręce i nie chca nam podejsc, to z tym landem mamy 3 may a nie 2 :]
Ender napisał: |
Poza tym.... glimpse i trauma to trochę mało na przewinięcię - całej biblioteki oppowi na pewno nie wywalisz tak łatwo. |
może racja, ale szkoda brać inne karty, ponieważ kupe robią.... lepiej dać wiecej kontroli żeby się itrzymac do czasu az transumutem wyciagniemy nasze kombo (trauma + 2x glimpse KOŃCZY!! ew. jakieś pojedyncze karty kończymy duskmantlem.
Ender napisał: |
Przydałoby się Haunting Echoes. |
nie wiedziałem że to przedrukowali do 9ED, Kamigavy, albo Ravnici
Ender napisał: |
Wsadziłbym Circu i Szad(e)ka za Peer through depths - jak Ci podejdzie dobra kontra to urzymasz się do wsytawienia Włądcy Sekretów ( ) i utryzmasz go na stole - a on skońćzy w max 4 tury, |
Circu - owszem, Szadek - nonsens.. czemu? jeżeli mamy w decku traume nie ma co pakować szadka... rozumiem glimpsy z szadkiem jeszcze bo to ma jakis sens, no ale jak jest TRAUMA która jest droga karte, to nie ma co sobie opuzniac decku wieksza iloscia drogich kart. Albo trauma albo Szadek, wybieramy traume ze wzgledu ze build decku jest znacznie lespzy pod nia. pozatym jest tansza, latwiej ja rzucic, i nie mozna jej zabić byle rend fleshem.
Ender napisał: |
zaś Circu moze bardoz utrudnić grę oppowi (np. wyrzucenie i zablokowanie takich kart jak psychatog, tooth and nail czy inne wygrywające w danym decku - potrzeba tlyko lekkiego farta ), |
owszem, Circu POTRAFI utrudnic gre oppowi, potrafi przewinąc, potrafi zablokowac jakas krite (w kuncu 2/3, nie?), no ale nie wiedzialem ze Psychatogiem i Toothem gra się w T2 -_-
Ender napisał: |
zaś peer through depths ma pewną wade moim zdaniem - jesli by Ci podchodziły 3 glimpsy to 1 bierzesz do łapy a 2 idą na spód i ciężko będzie, jest spore ryzyko. |
no tak... tutaj masz troche racji, udupienie Glimpsa może być bolesne, ale jednak ze wzgledu na bardzo duzą ilość sorcery/instant można to wziasc. badz co badz jest to jedyna madra rzecz ktora napisales (zawsze cos, o to w sumie chodzi) i faktycznie mozna sie zastanowic czy jest sens to brac, bo jak podejdzie 2 glimpse i trauma to lipton... chociaz zawsze jest transmute po ktoras z tych kart, i shuttle deck przy okazji :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Anhellius
Total master
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: From the Dark of the Stars shining over Emerald Island
|
Wysłany: Wto 19:48, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Ender napisał:
Wsadziłbym na twoim miejscu 2 dimir aqueducty na późniejsza grę - w moemncie, gdy masz juz 3 landy na stole możesz je wsadzić i wtedy sa niezłym przyspieszeniem, wczesniej rzeczywiście jest z nimi ciężko
nie wiem jak to może cokolwiek przyspieszyć... IMO to co napisałeś jest głupotą ponieważ ten land W OGÓLE NIE PRZYSPIESZA rozgrywki. Ja powiem tyle na temat tych landów: nie są znowu takie złe, ale z innej przyczyny.. one spowalniaja troche ale jak mamy dwa landy na ręce i nie chca nam podejsc, to z tym landem mamy 3 may a nie 2 :] |
Po to mam 24 landy, zeby sie nie martwic, ze mam 2 na rece, a to W OGOLE nie przyspiesza - tura do tylu - bez sensu
Cytat: |
Ender napisał:
Poza tym.... glimpse i trauma to trochę mało na przewinięcię - całej biblioteki oppowi na pewno nie wywalisz tak łatwo.
|
Mowilem, ze zaluje, ze nie skompletowalem decku, przydalby sie 4 Glimpse, ale trudno, a wiecej Traum nie ma sensu brac, jedna wywala 20-24 karty.
Cytat: |
Ender napisał:
zaś peer through depths ma pewną wade moim zdaniem - jesli by Ci podchodziły 3 glimpsy to 1 bierzesz do łapy a 2 idą na spód i ciężko będzie, jest spore ryzyko.
no tak... tutaj masz troche racji, udupienie Glimpsa może być bolesne, ale jednak ze wzgledu na bardzo duzą ilość sorcery/instant można to wziasc. badz co badz jest to jedyna madra rzecz ktora napisales (zawsze cos, o to w sumie chodzi) i faktycznie mozna sie zastanowic czy jest sens to brac, bo jak podejdzie 2 glimpse i trauma to lipton... chociaz zawsze jest transmute po ktoras z tych kart, i shuttle deck przy okazji :] |
Obaj sie mylicie, jesli przeciagne sobie Peerem Traume i 2 Glimpsy to wybieram Traume, a po Glimpsy sa transmuty, ja naliczylem 7 wiec wystarczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Corristo
Zło
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:56, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no to napisalem ze jest transmute, wiec w sumie to przyznalem racje wam obydwu.
i tak w ogole to ja bym stanal na glowie zeby kupic topy (sen sei devining top ), ze wzgledu na duza ilosc transmutów (shuttle), dzieki czemu bedziesz mogl sobie wybierac najlepsze karty na topa, brac je , tasowac jak sa crapy i tak w kolko.. tak jak sie robi w tooth and nailu, 2/3 senseie BARDZO przydatne, i potem mozna sprzedac nawet jak wyjda z tpyu bo graja 4 mainowo w toofie. ogolnie topy sie przydaja w kontrolkach, jak brakuje kontry moze bedzie w tych 3 kartach itd..
no i jeszcze co do tych Traum, to lepiej brac TUTORY 4 po traume, bo druga trauma jest juz w sumie kiepska ( tylko pierwsza duzo robi ), no i tutorem mozna wyciagnac nocke czy cos innego co ratuje nam dupe w danej sytuacji ( moze byc jeszcze icy manipulator na jakiegos grubasa albo cluch na cos duzego z tokenów... ). tutor ma DUŻO OPCJI ( i jest kolejna karta ktora shuttluje pod topa )
narazie tyle moich przemyslen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ender
Nadworny błazen
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Wto 21:03, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Heh, wypuściłem się Pisałem o decku do ext, rzeczywiście z T2 moje wywody wiele wspólnego nie miały
Szadek raczej nie zostanie ściągnięty byle Rend fleshem, bo po to jest tyle kontr w decku, zeby go raczej obronić No i jest pewniejszy w pewnym stopniu - bo jak już go wystawisz, to w 3-4 tury spokojnie wyrzucisz bibliotekę oppa, a traumą samą nie zdziałasz - no ale dobra, glimpsy łatwo znaleźć transmutem...
No a te "duale dla ubogich" (ładne określenie ) - jakkolwiek są słąbe, to mają jednak jakieś plusy Tylko rzeczywiście źle się wyraziłem - przyspieszanie to nie jest, ale jeśli patrze na nie pod kątem tak drogich kart jak Szadek czy nawet Trauma, to chodzi mi o to, że jesli mamy np. 3 landy na ręce, to potem wystarczy że podejdzie tylko ta jedna karta, a nie 2 landy pod rząd, żeby już w 5 turze móc zrzucić oppowi te 25 (optymistycznie ) kart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Azrael
Komandos
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: from the other side of mirror
|
Wysłany: Wto 22:49, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jak ja ubustwiam kiedy Ender zaczyna z tym swoim "przy odrobinie szczęścia..." etc...
jak tak patrze na ten deck to rzuca mi się w oczy to telling time jedno, niby takie całkiem przyzwoiste dociąganie i w ogóle... ale lepsze było by chyba peer through the depths jeszcze jedno, albo więcej kontroli, chociaż nie umiem sobie wyobrazić co by było lepsze w praktyce.
po za tym, to clutch of the undercity... trochę drogie :/ i bez potrzeby zabiera życie :/ niby ma to transmute, ale tutora zapewne będzie można rzucić w następnej turze a to co sobie nim wyszukamy też nie wiadomo jak prędko. po za tym hideous laughter może nie być tak bardzo potrzebne jeżeli nie będziemy grać na jakiś zdecydowany napór. po za tym clutch of the undercity jest multicolor, opp może wykminić żeby w respondzie puścić na którąś krite chociażby blessed breath jeżeli będziesz chciał ją dojechać czarnym czymś, i Ty wtedy prawie leżysz... może to trochę za bardzo posunięta rozkmina, ale tak czy siak tutaj bym zaproponował consuming vortex albo eye of nowhere jak masz dostęp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|